تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۹۲۳۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اصناف قزوین بصورت مرحله ای نظارت می شوند

می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت استان قزوین گفت: بازدیدهای میدانی از اصناف استان قزوین توسط اکیپ‌های نظارتی بصورت مرحله ای انجام می شود.
اصناف قزوین بصورت مرحله ای نظارت می شوند

به گزارش می متالز، علی اکبر کبیری گفت: مرحله اول بازدیدهای میدانی از اصناف استان قزوین توسط اکیپ‌های نظارتی با دقت بسیار به پایان رسید.

وی افزود: مرحله اول بازدیدهای میدانی از اصناف توسط اکیپ‌های نظارتی با دقت بسیار صورت گرفت که این بازدیدها عمدتاً از نانوایی‌ها، قصابی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اغذیه فروشی‌ها، میوه فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها صورت گرفت که در راستای حفظ و حراست از سلامت جامعه چند فروشگاه مورد تذکر و آموزش، جریمه و پلمپ قرار گرفتند.

کبیری بیان کرد: در بازدیدهای امروز خیابان‌های دانشگاه، خیام، طالقانی، امام خمینی (ره)، سپه و بازار بزرگ قزوین (الاف راستا) توسط چهار اکیپ متشکل از نمایندگان و بازرسان سازمان صمت، فرمانداری، دادستانی، مرکز بهداشت شهید بلندیان و پلیس اماکن با جدیت مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: مراحل بعدی این بازدیدها توسط این تیم‌های نظارتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

عناوین برگزیده