تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۹۲۴۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
بختیار در صحن علنی خبر داد:

تحصن کارگران شرکت دیار خودرو گلپایگان به دلیل عدم دریافت ۱۳ ماه حقوق

می متالز - نماینده مردم گلپایگان در مجلس از مسئولان خواست عدم پرداخت ۱۳ ماهه حقوق به کارگران شرکت دیار خودرو گلپایگان را دنبال کرده و در خصوص عدم تحقق وعده ها در زمینه گردشگری شهرستان تذکر داد.
تحصن کارگران شرکت دیار خودرو گلپایگان به دلیل عدم دریافت ۱۳ ماه حقوق

به گزارش می متالز، علی بختیار در نشست علنی چهارشنبه، 6 دیماه 96 مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: علیرغم آغاز پروژه راه آهن خوانسار- گلپایگان به اصفهان هنوز نسب به تخصیص اعتبار و تزریق پول به این پروژه ادغام نشده است، این در حالی است که در خصوص بودجه مابقی خطوط نیز در سال جاری تنها 11 میلیارد آن هم به صورت اوراق یک ساله تخصیص داده شده است لذا از وزیر می خواهم هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت بداند شرایط مردم بسیار سخت است، بالا رفتن قیمت تخم مرغ و برخی کالاهای اساسی فشار بسیاری به مردم وارد کرده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان به دلیل عدم پرداخت 13 ماه حقوق کارگران و کارمندان دیار خودرو این افراد اقدام به تحصن کرده اند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات کشاورزی و دامپروری حوزه انتخابیه خود توضیح داد: مشکلات کشاورزان و دامپروران در گلپایگان هر روز سخت تر می شود، به عنوان مثال آفات بخش باغداری فشار بسیار زیادی به دامداران سنتی و صنعتی وارد کرده است.

بختیار همچنین در خصوص عدم تحقق قول های مسئولان در زمینه گردشگری و عملیاتی نشدن آن ها تذکر داد./

عناوین برگزیده