تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۱
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۹۲۴۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قوامی در واکنش به انتشار تصاویری از نشست امروز کمیسیون تلفیق:

نشست صبح کمیسیون تلفیق به دلیل جلسه با شورای نگهبان برگزار نشد/ نمایندگان رأس ساعت ۱۰ در صحن حضور داشتند

می متالز - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس توضیحاتی را درباره دلایل عدم برگزاری نشست صبح امروز این کمیسیون ارائه کرد.
نشست صبح کمیسیون تلفیق به دلیل جلسه با شورای نگهبان برگزار نشد/ نمایندگان رأس ساعت ۱۰ در صحن حضور داشتند

به گزارش می متالز، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، در تشریح دلایل عدم تشکیل نشست صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در صحن علنی مجلس، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار بود که جلسه کمیسیون تلفیق بودجه رأس ساعت 10 صبح امروز برگزار شود، اما به دلیل اینکه برای بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان در کمیسیون، باید یک هماهنگی میان مجلس و شورا صورت می گرفت، از این رو اعضای هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق نشست مشترکی را با حقوقدانان شورای نگهبان با دستور کار مذکور رأس ساعت هشت صبح برگزار کردند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش بینی می شد که نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق با حقوقدانان شورای نگهبان تا ساعت 10 صبح امروز به پایان برسد، اما به دلیل کثرت موارد و ایرادات، این جلسه تا ساعت 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر به طول انجامید.

اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، در ساعت 10 صبح امروز در صحن علنی حضور داشتند

وی افزود: اکثر اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، در ساعت 10 صبح امروز در صحن علنی حضور داشتند، اما به دلیل طولانی شدن نشست با شورای نگهبان، برخی از نمایندگان مجلس به کمیسیون های تخصصی خود رفته و جمعی از نمایندگان نیز در نشست کمیسیون حمایت از تولید با دستور کار بررسی وضعیت تولید و مشاغل از زمان شیوع بیماری کرونا شرکت کردند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ادامه داد: ساعت یک ظهر امروز نشست مقدماتی کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد و در این جلسه آقای بهروز بنیادی عضو کمیته اجرایی ستاد ملی مقابله با کرونا گزارشی مفصلی را درباره وضعیت شیوع کرونا در کشور ارائه کرد. پس از آن، رأس ساعت 15 جلسه کمیسیون تلفیق با دستور کار بررسی ایرادات شورای نگهبان برگزار شد.

لازم به ذکر است که صبح امروز تصاویری توسط یکی از نمایندگان مجلس در فضای مجازی منتشر شد که در آن عنوان شد که اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در نشست حاضر نشدند و این مسئله موجب عدم برگزاری جلسه در ساعت مقرر شده است.

عناوین برگزیده