تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۸
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۹۲۶۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام 87 هزار و 509 فقره بازرسی از واحد های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام ۸۷ هزار و ۵۰۹ مورد بازرسی در ۱۲ ماهه سال جاری از واحد های صنفی استان خبر داد و گفت: طی ۱۲ماه سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۳۵۸۲ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل شد.
انجام 87 هزار و 509 فقره بازرسی از واحد های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98

به گزارش می متالز، حسین پور بیان کرد: طی ۱۲ ماه سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این استان با انجام بازرسی های فوق تعداد ۳۵۸۲ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

وی افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۳۵۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۶۴ میلیارد و ۳۰۶ میلیون و۲۷۲ هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : در بازه زمانی ۱۲ ماهه نخست سال جاری وطی ۸۶۲ گشت مشترک با نهاد های همکار ونظارتی، 5 هزار و 151 مورد بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل 324 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی 16 میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

حسین پور عنوان تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،تعداد ۶ هزار و ۹۱۰ فقره بازرسی انجام شده و ۵۵فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۲۸۶میلیون و ۲۲ ۰ هزار و۹۹۰ تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

عناوین برگزیده