تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۹۲۶۹۹
سرویس خبر : انرژی

ضدعفونی کردن ۲۴ ساعته پتروشیمی لردگان

می متالز - پتروشیمی لردگان ۲۴ ساعته ضدعفونی می‌شود.
ضدعفونی کردن ۲۴ ساعته پتروشیمی لردگان

به گزارش می متالز، مدیر عامل پتروشیمی لردگان با اشاره به اقدامات ویژه مجتمع پتروشیمی در برابر شیوع ویروس کرونا گفت: اقدامات ضدعفونی تنها به مجتمع ‏محدود نمی‌شود و تمامی مناطق همجوار هم ضدعفونی می‌شود.

محسن محمدی با اشاره به اشتغال ۱۶۰۰ نفر نیروی کاردر این مجتمع افزود: ابتلای هرکدام از این افراد به ویروس کرونا زمینه انتشار و شیوع این ویروس در میان دیگر کارکنان این شرکت بزرگ را ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: به همین دلیل در رابطه با کاهش نیرو‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا از ابتدای هفته گذشته دورکاری ابلاغ شده است که در تمام بخش‌ها در حال اجراست و تمرکز مجتمع بر دورکاری نیرو‌ها با توجه به درخواست نیرو‌ها و شرایط کار است.

مدیر عامل پتروشیمی لردگان گفت: اقدام مهم دیگری که در مجتمع و مناطق همجوار انجام شده توزیع آب ژاول بین هفت هزار خانواده در منطقه بود.

محمدی بیان کرد: توزیع مواد ضدعفونی درمحیط کار و ضدعفونی دست در تمام محیط‌های کاری، انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطوح با تشکیل گروه‌های عملیاتی، خرید و توزیع مواد ضدعفونی سطوح در تمامی واحد‌های مجتمع برای ضدعفونی محیط‌های کاری و وسایل اتاق کار، کنسلی تمامی سمینار‌های آموزشی، جلسات و مراسمات در سطح مجتمع و انجام عملیات تب سنج در زمان ورود کارکنان در تمامی شیفت‌های کاری انجام شده است.

وی گفت: تهیه ماسک‌های فیلتردار و توزیع میان پرسنل، حذف غذا‌های کبابی و ماست و قرار دادن مرکبات در سبد غذایی کارکنان و ممانعت از حضور کارکنان دارای بیماری خاص نیز از دیگر اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط این شرکت است.

عناوین برگزیده