تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۹۲۷۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

کسب رتبه سوم کشوری جذب منابع تسهیلات رونق تولید و تبصره 18 توسط استان مرکزی

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تعداد 477 متقاضی بامبلغ 27963 میلیارد ریال در قالب تسهیلات رونق تولید و تبصره 18 به بانک های عامل معرفی شده اند.
کسب رتبه سوم کشوری جذب منابع تسهیلات رونق تولید و تبصره 18 توسط استان مرکزی

به گزارش می متالز، جواد حسنی گفت: با پیگیری های به عمل آمده و برگزاری جلسات متعدد در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی درکارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، استان مرکزی توانسته جایگاه سوم کشوری را در جذب منابع تسهیلات رونق تولید و تبصره 18 کسب کند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 589 شرکت متقاضی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید درسامانه بهین یاب ثبت نام کرده که پس از بررسی های انجام شده در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، 374 متقاضی به بانک های عامل معرفی شده اند.

حسنی درخصوص تسهیلات تبصره 18 نیز اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 186 متقاضی در سامانه مذکور ثبت نام کرده که نهایتا 103 مورد به بانک های عامل معرفی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون با پیگیری ها و برگزاری جلسات متعدد درسازمان تعداد 477 متقاضی تسهیلات مذکور با مبلغ 27693 میلیارد ریال در قالب تسهیلات رونق تولید و تبصره 18 دراستان به بانک های عامل معرفی شده اند.

حسنی در پایان تصریح کرد: در مجموع تسهیلات پرداختی بانک ها از محل تبصره 18 و رونق تولید به تعداد 2168 واحد مبلغ 22195 میلیارد ریال بوده است.

عناوین برگزیده