تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۹۲۷۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
محمد رضوانی‌فر اعلام کرد:

بودجه شرکت‌های تابعه شستا ۲ ماه زودتر از میانگین سال‌های گذشته تدوین شد

می متالز - محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در ادامه گزارش‌های اقدامات شستا به محمد شریعتمداری وزیر‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرآیند تدوین بودجه سال ۱۳۹۹ شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ‌های تابعه شستا را تشریح کرد.
بودجه شرکت‌های تابعه شستا ۲ ماه زودتر از میانگین سال‌های گذشته تدوین شد

به گزارش می متالز، بر اساس گزارش ارسالی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین این بودجه بر اساس مفروضات و سیاست‌های ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شستا به پایان رسید و قبل از پایان سال ۱۳۹۸ بودجه شرکت‌ها پس از طی همه تشریفات قانونی و اخذ تاییدیه همه ارکان، به هلدینگ‌ها ابلاغ شد.

علاوه بر اینکه برخلاف سنت‌ گذشته، تدوین بودجه حدوداً ۲ ماه زودتر از میانگین سال‌های گذشته انجام شد، تمام سیاست‌های مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در حوزه‌های، ارتقای شفافیت، کنترل و کاهش هزینه‌های غیرضرور، افزایش بهره‌وری و راندمان، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات، اهتمام جدی در پیگیری وصول مطالبات تجاری و کاهش دوره وصول مطالبات، توجه ویژه به مقوله هم‌افزایی درون‌گروهی، کنترل وضعیت نیروی انسانی گروه از حیث هزینه و تعداد، پیگیری جدی پرونده‌های حقوقی، افزایش سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه و توجه ویژه به صادرات و ایفای تعهدات ارزی در فرآیند تدوین و تصویب برنامه و بودجه سال ۱۳۹۹ شرکت‌های تابعه در نظر گرفته شد.

در بخش دیگری از این گزارش کاری آمده است: در تدوین برنامه و بودجه شرکت‌های تابعه صرفا به فروش و سود تاکید نشده و تمامی جنبه‌های با اهمیت شرکت نظیر تولید، فروش‌مقداری و ریالی/داخلی، صادراتی، مطالبات، پرونده‌های حقوقی و... در قالب کتابچه برنامه و بودجه به تفکیک هر هلدینگ و هر شرکت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این گزارش قبل از شروع سال مالی جدید که پایان اردیبهشت ماه سال ٩٩ است، نهایی شده و برای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده