تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۲
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۹۳۰۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان خبر داد:

تولید روزانه ۴۰ هزار ماسک در همدان

می متالز - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه متأسفانه درباره ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده در بازار بحران وجود دارد، گفت: ۴۰ واحد تولیدی در استان همدان برای تولید ماسک معرفی شدند که در حال حاضر شش واحد در همدان به منظور تولید ماسک خط تولید را تغییر داده‌اند و روزانه ۴۰ هزار ماسک فقط توسط یک واحد تولید می شود.
تولید روزانه ۴۰ هزار ماسک در همدان

به گزارش می متالز، داریوش صفاری با بیان اینکه واحدهای تولید ماسک در شهرستان های استان همدان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: چهار واحد ملایر، یک واحد در بهار و دو واحد در کبودراهنگ و سایر شهرستان ها راه‌اندازی شده است تا نیاز استان را تأمین کنند.

وی تصریح کرد: ۱۴ هزار دستکش لاتکس احتکاری به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده و ۸۰۰۰ ماسک احتکاری بین مردم توزیع شده است، ۶۰۰۰ لیتر الکل تقلبی و ۱۰ هزار ژل ضدعفونی کننده و تعداد قابل توجهی اسپری ضدعفونی احتکار شده بود که کشف و در بیمارستان ها و بین مردم توزیع شده است.

صفاری درباره بازار شب عید در همدان، افزود: بازار در حالت نرمالی قرار دارد اما با توجه به شرایط موجود حجم خرید مردم کاهش یافته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز هیچ یک از واحدهای صنفی ضروری تعطیل نیستند و علاوه بر فعالیت روزانه نانوایی‌ها، ۲۰ نانوایی از ۲۶ تا ۲۹ اسفند تا ساعت ۱۱ شب پخت خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۴۵ واحد نانوایی در ایام نوروز تا ساعت ۱۰ شب پخت می‌کنند و سایر صنوف از جمله میوه و تره‌بار تمام ایام نوروز فعال خواهند بود.

عناوین برگزیده