تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۱
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۹۳۲۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در اولین روز کاری سال رقم خورد:

معاملات مشکوک یک بانک، شرکت SME، دو تامین سرمایه و ۱۱ نماد

می متالز - بانک سینا، شرکت SME، دو تامین سرمایه و ۱۱ نماد دیگر در اولین روز کاری سال مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک یک بانک، شرکت SME، دو تامین سرمایه و ۱۱ نماد

به گزارش می متالز،  در جریان معاملات اولین روز کاری سال جاری، بازار سهام متعادل با گرایش به دو گروه خودرو و بانک آغاز بکار کرد اما برتری تقاضا در صنایع داخلی منجر به حرکت معکوس شاخص ها شد به طوری که شاخص با افت 4234 واحدی به حضور در کانال 508 هزار تایی پایان داد.

بر این اساس، ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از 1.8 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی نیز بیش از 2.8 و 1.4 هزار میلیارد تومان بود و دو بانک تجارت و صادرات، ذوب آهن، بانک ملت به همراه گلوکوزان به ترتیب با داد و ستد 792، 481، 210، 189 و 151 میلیون سهمی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 5 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه، شرکت صنعتی مینو حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس قرار دارد که در جریان معاملات امروز ضمن رشد 3 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های مرآت پولاد، پاکشو، تامین سرمایه امید، لعابیران، شیرین دارو، ایرانیت، بیمه‌ سرمد، بانک سینا، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، توسعه و عمران نایین، تامین سرمایه نوین، سالمین، سرمایه گذاری جامی و ماداکتو استیل کرد مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک سینا، شرکت حاضر در بازار SME ماداکتیو استیل کرد، دو تامین سرمایه و 11 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب معاملات مشکوک امروز است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده