تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۹۳۲۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اهدای بیش از ۷ هزار قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی به بیمارستان‌های استان

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از هدای بیش از ۷ هزار قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی به بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: برای خرید این تجهیزات حدود ۶ ‌میلیارد ریال هزینه شده است.
اهدای بیش از ۷ هزار قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی به بیمارستان‌های استان

به گزارش می متالز، آیت احمدی ۲۹ اسفندماه در حاشیه اهدای محموله پزشکی از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این محموله شامل بیش از ۷ هزار قلم تجهیزات پیشرفته پزشکی و درمانی برای مقابله با کرونا ویروس است که برای خرید این اقلام حدود ۶ ‌میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این محموله پزشکی با هدف رفع کمبود امکانات و تجهیز مراکز درمانی بیمارستان‌های استان و کمک برای درمان بیماران مبتلا به کرونا خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در مراحل بعدی محموله‌های کمک‌های پزشکی به بیمارستان‌ها توسط اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری خریداری و با کمک دانشگاه علوم پزشکی در بین مراکز درمانی توزیع می‌شود، افزود: این اقدام با هدف عمل به مسوولیت‌های اجتماعی انجام شده است، این اقلام تا حدودی برخی از کمبودهای تجهیزات بیمارستانی را جبران می‌کند.

احمدی خاطرنشان کرد: این اقلام شامل ۱۵ مانیتور پیشرفته علائم پزشکی با پایه، ۳ وینتیلاتور ثابت و پرتابل (دستگاه تنفس مصنوعی)، ۵ دستگاها پالس اکسی‌متر، یک دستگاه الکترو شوک، ۲ هزار و ۴۰۰ جفت دستکش جراحی، یک‌هزار و ۵۰۰ سرپوش کامل پرستاری، یک‌هزار و ۳۰۰ شیلد و یک‌هزار و ۵۰۰ عینک محافظ است.

عناوین برگزیده