تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۹۳۲۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تعطیلی مراکز تجاری و صنوف غیرضرور در استان سمنان تا ۱۵ فروردین

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تعطیلی مراکز تجاری و صنوف غیرضرور این استان تا۱۵ فروردین ماه خبر داد.
تعطیلی مراکز تجاری و صنوف غیرضرور در استان سمنان تا ۱۵ فروردین

به گزارش می متالز، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: حسب دستور رئیس جمهور و با عنایت به مصوبات ستاد ملی کرونا، با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، تمامی مراکز تجاری و صنوف غیر ضروری استان سمنان به استثنای واحدهای صنفی تامین کننده مایحتاج عمومی مردم از اول فروردین ۱۳۹۹ لغایت ١٥ فروردین تعطیل خواهند بود.
وی با اشاره به الزام مراکز تجاری و واحدهای صنفی استان در خصوص اجرای این مصوبه ادامه داد: فرمانداران شهرستان های استان بازرسان سازمان صنعت معدن، اتاق اصناف و تعزیزات حکومتی موظف به نظارت بر حسن اجرای این مصوبه خواهند بود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: واحدهای نانوایی، سوپرمارکت ها، عرضه کنندگان محصولات پروتئینی (مرغ و تخم مرغ)، قصابی ها، عرضه کنندگان مرکبات، لوازم پزشکی و فروشگاه های زنجیره ای، برخی از واحدهایی هستند که استثنا شده اند و کماکان می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
علی تشنه دل گفت: لیست واحدهای کشیک صنوف مختلف، توسط اتحادیه اصناف هر شهرستان به اطلاع مردم شریف و گرانقدر استان خواهد رسید.

عناوین برگزیده