تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۹۳۳۳۸

بهره‌برداری از جاده معادن شهر قدس در آینده نزدیک

می متالز - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از پایان ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در جاده معادن و آغاز آسفالت اولین جاده منتهی به روستای هفت جوی خبر داد.
بهره‌برداری از جاده معادن شهر قدس در آینده نزدیک

به گزارش می متالز، جاده معادن از ورودی شرکت لبنی دامداران در منطقه هفت جوی که ساماندهی شده بود که جهت آسفالت با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی، شهردار و سایر مسوولان شهری افتتاح شد.

رضا شایسته، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس  از پایان ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در جاده معادن شهرستان قدس و آغاز آسفالت اولین جاده منتهی به منطقه معادن در هفت جوی خبر داد و اظهار داشت: پس از پیگیری‌های فراوان اداره محیط زیست و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان شهری، مذاکرات فراوان استانی و شهرستانی، سطح جاده در منطقه معادن محلی برای تخلیه نخاله‌ها شده بود که این منطقه از نخاله‌های ساختمانی پاکسازی شد.

وی گفت: با کمک مسوولان انجمن شن و ماسه و آسفالت، کیوسک‌های نگهبانی در ورودی و خروجی جاده قرار گرفت و از ورود کامیون‌های متخلف جلوگیری شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست تصریح کرد: امید است با افزودن آسفالت جاده معادن با هدف اصلاح وضعیت زیست محیطی شهرستان، وضعیت آلایندگی بهبود یافته و این امر موجب کاهش آلودگی هوای شهرستان قدس و استان تهران شود.

عناوین برگزیده