تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۱۰
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۹۳۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین همایش فرصت‌های بازرگانی و سرمایه گذاری ایران و چین برگزار می‌شود

می متالز - به همت اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران سومین همایش فرصت‌های بازرگانی و سرمایه گذاری ایران و چین دهم و یازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.
سومین همایش فرصت‌های بازرگانی و سرمایه گذاری ایران و چین برگزار می‌شود

به گزارش می متالز، این همایش دو روزه با هدف ایجاد ارتباطات تجاری و تشکیل شبکه‌های کاری میان بازرگانان و سرمایه گذاران و با حضور مقامات، دست اندرکاران و کارشناسان ارشد مجرب و ارایه کارگاه‌ها و پنل‌های مختلف و کاربردی در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به اجرا در خواهد آمد.

بررسی فرصت‌های پروژه بزرگ احیای جاده ابریشم و سرمایه گذاری در کشورهای در مسیر از جمله ایران و تحلیل فرصت‌های بانک سرمایه گذاری زیرساخت‌های آسیا(AIIB) برای تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی ایران از جمله مهمترین محورهای همایش خواهد بود.

در این همایش شرایط بانکی دو کشور جهت دریافت LC و آمادگی شرکت‌های چینی جهت مشارکت در پروژه های ایران در قالب EPCF مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرصت‌های جذب سرمایه گذاران چینی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و فرصت‌های ادغام و تولید مشترک با شرکت‌های چینی جهت صادرات به کشورهای منطقه نیز از دیگر محورهای همایش است.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده