تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۳۲۷
کد خبر: ۹۳۵۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شد:

پلمپ 150 واحد صنفی متخلف در استان خوزستان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از تعطیلی و پلمپ بالای ۱۵۰ واحد صنفی غیر ضروری در استان خبر داد.
پلمپ 150 واحد صنفی متخلف در استان خوزستان

به گزارش می متالز، امیر حسین نظری گفت: با توجه به تصمیمات جلسه تامین استان و در راستای مسئولیت های اجتماعی، کلیه واحدهای صنفی غیر ضروری به ‌جز نانوایان، میوه وتره بار، مرغ و ماهی، قصابان ، خواروبار فروشان و داروخانه ها می‌بایست تا 15 فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف نمایند.

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکانهای پر ازدحام، گشت مشترکی با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، نماینده دادستانی، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت ، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام ننموده بودند، تذکرات لازم اعمال و تعداد بالای ۱۵۰ واحد صنفی نیز در استان پلمپ گردید.

رییس سازمان صمت استان با بیان اینکه ضمن همراهی معاونین بازرسی و نظارت و امور اقتصادی و بازرگانی سازمان با این گروه نظارتی بیان داشت: گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز در قالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند نمود.

امیر حسین نظری تصریح کرد: کلیه واحد های صنفی که براساس این مصوبه فعالیت آن‌ها در حال انجام است می‌بایست موازین بهداشتی را در محل واحد خود رعایت نموده، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

رییس سازمان صمت استان خوزستان بیان کرد: برخود لازم میدانم از اصناف غیر ضروری که تمکین و همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل نمودن واحدهای صنفی خود اقدام نموده اند، تقدیر و تشکر می نماییم.

وی در خاتمه از همشهریان محترم در خواست نمودند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش نمایند.

عناوین برگزیده