تاریخ: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۱
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۹۳۷۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازارسرمایه تاکید کرد؛

تغییر نگرش حاکمیتی عامل اقبال عمومی به بورس

می متالز - دیگر عاملی که در اقبال عمومی به بازار سرمایه تاثیرگذار بوده، تغییر نگرش حاکمیتی به مقوله بورس و بازار سهام بوده است.
تغییر نگرش حاکمیتی عامل اقبال عمومی به بورس

به گزارش می متالز، سیاوش وکیلی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید،، اظهار کرد: روند صعودی بورس در یک سال گذشته معلول رویداد‌های بسیاری بوده و که آن را به نماد‌ها و گروه‌های مختلف و عوامل مختلفی می‌توان نسبت داد.

وی افزود: در بین گزینه‌های مطرح شده نقدینگی و روند فزاینده آن از نقش بیشتری در این خصوص برخوردار است. زیرا مسبب اصلی تضعیف شدید ارزش پول ملی و چشم انداز کاهشی آن و عدم تعادل و رکود شکل گرفته در سایر بازار‌ها نیز از تبعات این مولفه اقتصادی محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید گفت: دیگر عاملی که در اقبال عمومی به بازار سرمایه تاثیرگذار بوده، تغییر نگرش حاکمیتی به مقوله بورس و بازار سهام بوده که هرچند دیرهنگام هدایت بخشی از نقدینگی سرگردان جامعه را به این سو به همراه داشته و تنها عامل برگشت یا عامل توقف یا برگشت روند رشد، تحولات ویژه خارجی می‌تواند باشد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد