تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۰۵
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۹۴۱۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برخورد با عدم تعطیلی صنوف در قم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در صورت بی توجهی اصناف استان به دستور تعطیلی، نیروی انتظامی با این صنوف برخورد خواهد کرد.
برخورد با عدم تعطیلی صنوف در قم

به گزارش می متالز، محمود سیجانی در قم با اشاره به طرح فروش اینترنتی کالاها در استان قم اظهار کرد: این طرح با عنوان همدلی مردم و اصناف تدوین شده و یک طرح برد برد برای اصناف و مردم است تا مردم بدون خروج از منازل کالاهای مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: به دنبال تشویق اصناف قم به فروش اینترنتی هستیم و در این راستا تبلیغات رایگان برای آن‌ها در صدا و سیما و نصب بنر رایگان توسط شهرداری صورت می‌گیرد، همچنین به دنبال مساعدت در زمینه تقسیط بدهی‌های فروشگاه‌های فعال در عرصه فروش اینترنتی هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: افزود: دو فروشگاه مجازی کار توزیع 6 تن میوه شب عید را از طریق اینترنت در استان انجام دادند. پنج فروشگاه اینترنتی در قم از گذشته داشتیم، اما با توجه به تحولات رخ داده، کسب‌وکارهای اینترنتی در شهر رونق بیشتری پیدا می‌کند.

سیجانی با اشاره به برنامه برای توسعه فروش اینترنتی در استان قم اظهار کرد: پیشنهاد کردیم که فروشگاه‌های بزرگ استان عرضه کالاهای خود را از طریق بستر اینترنت انجام دهند.

وی ادامه داد: امکان مشارکت دادن تاکسی‌های اینترنتی در شهر قم به عنوان ناوگان حمل کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های مجازی شهر وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: پاساژها، بازارچه‌ها و بازارهای اصلی قم تعطیل شدند و این تعطیلی باید به صورت مستمر مورد رصد قرار بگیرد، در صورت بی توجهی اصناف به دستور تعطیلی، نیروی انتظامی برخورد خواهد کرد.

عناوین برگزیده