تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۶
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۹۴۱۷۸
سرویس خبر : محیط زیست
معاون صمت کردستان:

اصناف غیر ضروری برای تامین مایحتاج مردم باید تعطیل شوند

می متالز - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اصناف و بازاریان و غیر ضرور در راستای تأمین مایحتاج مردم باید تعطیل شوند.
اصناف غیر ضروری برای تامین مایحتاج مردم باید تعطیل شوند

به گزارش می متالز، بختیار خلیقی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از بازار شهر سنندج با همراهی نمایندگان دانشگاه‌علوم‌پزشکی و فرماندهی انتظامی کردستان، اظهار کرد: در راستای عمل به مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان کردستان تمامی اصناف و بازاریان تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با هماهنگی اتاق اصناف استان تمام اصناف و بازاریانی که در این روزها فعالیت آنها نیاز نیست باید تعطیل شوند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: ما تا کنون با استفاده از روش‌های مختلف از جمله هشدار و تذکر خواستار تعطیلی اصناف غیر ضرور در سطح استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج بود ه ایم.

وی گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و همچنین هشدار های صورت گرفته در این راستا از این پس با استفاده از مجاری قانونی با اصناف و بازاریان ای که همچنان فعالیت بکنند برخورد می شود.

خلیقی ضمن اشاره به اینکه هم اکنون در استان کردستان هیچگونه مشکلی در راستای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: با اقدامات صورت گرفته و پیش‌بینی‌های لازم کالاهای مورد نیاز مردم در سطح استان تامین شده و ما در این راستا هیچ‌گونه مشکل و کمبودی نداریم.

عناوین برگزیده