تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۹۴۶۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر مدیر عامل چادرملو از پرسنل فعال درخط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

می متالز - مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از تمامی پرسنل به ویژه داوطبان و کادر پزشکی و بهداشتی در 2 مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در استان یزد، که از ابتدای شیوع این بیماری قریب به یک ماه است با همه توان خود در جهت مقابله با آن در واحدهای تولیدی معدنی و صنعتی و نیز شهرها، روستاها و اماکن عمومی حوزه فعالیت خود تلاش شبانه روز دارند تقدیر نمود.
تقدیر مدیر عامل چادرملو از پرسنل فعال درخط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش می متالز، متن پیام بدین شرح است:

با آرزوی سلامتی همه هم میهنان و کارکنان  و کارگران تلاشگر در عرصه تولید کشور و ضمن تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل جهادی اعم از کارکنان شرکت و پیمانکاران محترم که قریب یک ماه است با زحمات شبانه روزی خود در جهت مقابله با بیماری همه گیر کرونا مساعی بی وقفه ای معمول داشته اند. انتظار می رود اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با ویروس مهلک کرونا همچنان تداوم داشته باشد. بدیهی است اولویت اول ما حفظ سلامتی یکایک پرسنل جهادگر در این برهه حساس و اولویت بعدی ادامه به گردش در آوردن  چرخ های واحدهای تولیدی برای توسعه اقتصادی کشور و تحقق شعار جهش تولید در سال جدید می باشد.
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خود را متعهد می داند  با همه امکانات و توان تجهیزاتی و نیروی های کادر درمانی، ایمنی و بهداشتی خود در جهت ریشه کنی این بیماری همچنان در خط مقدم مبارزه با کرونا کوشا باشد.
باردیگر تاکید می گردد، همه پرسنل اعم از کادر رسمی و نیروهای پیمانکاری هنگام بازگشت ازمرخصی وپیش ازشروع کارمجاب به انجام آزمایش خون و معاینات پزشکی می باشند و در صورت برخورداری از سلامتی کامل اجازه ورود به مجتمع ها داده شود وچنانچه علایم ویروس کرونا درآنها مشاهده گردید بدون استثناء باهزینه شرکت، تحت درمان قرارگیرند. تمامی پیمانکاران نیزمکلفند هزینه درمان پرسنل وخانواده آنهارا متقبل شوند.

 ناصر تقی زاده

منبع: می متالز
عناوین برگزیده