تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۲
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۹۴۶۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید معاون استاندار فارس از کارگاهای تولید ماسک در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و مرکز آموزش فنی و حرفه ای

می متالز - ظفر افشون «معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس» از روند تولید چند کارگاه تولید ماسک بهداشتی، در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و مرکز آموزش فنی حرفه ای بازدید کرد و در جریان نحوه فعالیت، میزان توانمندی ها، ظرفیت و مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.
بازدید معاون استاندار فارس از کارگاهای تولید ماسک در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و مرکز آموزش فنی و حرفه ای

به گزارش می متالز، این بازدید باتوجه به اهمیت تولید و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده موثر در مقابله با شیوع کرونا، جهت حفظ سلامت مردم و همچنین تلاش در راستای تمهیدات لازم برای تأمین نیازمندی های جامعه انجام شد.

ظفر افشون در حاشیه این بازدیدها با تاکید بررفع مشکل تامین مواد اولیه و کمبود نیروی انسانی و تسهیل شرایط بازار فروش در راستای افزایش ظرفیت تولید این واحدها ضمن تشکر از تولیدکنندگانی که در راستای تامین تجهیزات بهداشتی و پزشکی فعالیت می کنند، گفت: پیگیر حل مشکلات چنین واحدهایی در راستای تامین مواد اولیه هستیم.

وی افزایش تولید را مهمترین عامل در جبران کمبود کالاهای پزشکی دانست و افزود: در راستای افزایش ظرفیت تولید چنین واحدهایی پیگیری ها و حمایت های لازم را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در راستای تهیه، تولید، توزیع و دسترسی آسان مردم به ماسک بهداشتی تلاش های زیادی شده است و ضرورت دارد نظارت بر توزیع با جدیت بیشتر ادامه یابد.

شایان ذکر است که به دلیل اهمیت سلامت مردم ، ضرورت دارد؛ واحدهای تولیدی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی هم تائیدیه محل تولید و هم تائیدیه محصول تولیدی را داشته باشند.

عناوین برگزیده