به گزارش می متالز، حسین کاظمی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان، پرسش ها و درخواستهای آنها تا اطلاع ثانوی صرفاً بصورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده میشود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.
وی افزود: در اسفند ماه و پس از شیوع ویروس کرونا ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد. هدف از این اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگیهای مجاز سایپا بود اما پس از پایان تعطیلات نوروزی تمامی پرسشها و درخواستهای مشتریان فقط بصورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگویی حضوری تا اطلاع ثانوی انجام نمیشود.
کاظمی ادامه داد: مشتریان سایپا میتوانند تمامی درخواستهای خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودرو را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند. همچنین میتوانند با مراجعه به این آدرس ضمن دانلود و نصب نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن)، درخواستهای خدمات فروش را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.
بنابراین گزارش، مرکز امور مشتریان سایپا ساعات کار را افزایش داده و مشتریان میتوانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواستهای خدمات فروش و خدمات پس از فروش را با این مرکز مطرح کنند.