تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۹۴۹۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۵۷۳ هزارتایی رقم خورد:

معاملات مشکوک یک تامین سرمایه، سهم تازه وارد بورسی، دو بیمه و ۱۱ نماد

می متالز - در روز ثبت رکورد شاخص در کانال ۵۷۳ هزارتایی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، سهم تازه وارد بورسی، دو شرکت از صنعت بیمه و ۱۱ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک یک تامین سرمایه، سهم تازه وارد بورسی، دو بیمه و ۱۱ نماد

به گزارش می متالز،  در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام مثبت و با رشد محدود در اکثر گروه ها آغاز به کار کرد به طوری که با کمک نقدینگی فعال، شاخص با افزایش 6540 واحدی روبرو و ورود به کانال 573 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

براین اساس، بیش از 6 هزار میلیارد تومان در بورس و 3 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت با بیش از 1.6 میلیارد سهم و سپس بانک صادرات، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، ذوب آهن و عمران و توسعه فارس به ترتیب با 831، 363، 342 و 255 میلیون سهم تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه تولید برق دماوند حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس قرار گرفت که ضمن رشد 5 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد بیش از 54.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های عمران و توسعه فارس، سیمان مازندران، ایتالران، گروه صنعتی ملی، پدیده شیمی قرن، کیمیای زنجان گستران، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، سرمایه‌گذاری سپه، بیمه دانا، پتروشیمی جهرم، بیمه پارسیان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، بهمن‌دیزل و تامین سرمایه لوتوس پارسیان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور تامین سرمایه لوتوس پارسیان، پدیده شیمی قرن (سهم تازه وارد بورسی)، دو شرکت از صنعت بیمه، توالی حضور 5 شرکت سیمان مازندران، پتروشیمی جهرم، ایتالران، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، تولید برق دماوند و 8 شرکت دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
چهار سال پیش
عناوین برگزیده