به گزارش می متالز، حسین کاظمی با بیان اینکه در اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد، افزود: هدف از این اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگیهای مجاز سایپا بود، اما با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، پس از پایان تعطیلات نوروزی تمامی پرسشها و درخواستهای مشتریان سایپا فقط بهصورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگویی حضوری تا اطلاع ثانوی انجام نمیشود.
کاظمی ادامه داد: مشتریان سایپا میتوانند تمامی درخواستهای خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند.همچنین مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواستهای خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان میتوانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواستهای خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند. گروه خودروسازی سایپا در پایان از همه مشتریان درخواست میکند، خدمات مربوط به خودروی خود را از مسیرهای مذکور پیگیری و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، برای تحقق کاهش تردد در اماکن عمومی، از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.سایپا اما در خبری دیگر اعلام کرد در راستای حفظ سلامت عمومی و مقابله با ویروس کرونا، خدمات در محل، اولویت سایپایدک در ارائه خدمات پس از فروش است. بر این اساس، مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه اجرت خدمات در محل امدادخودرو سایپا رایگان است و برای ایاب و ذهاب ناوگان امدادی این شرکت نیز مبلغی دریافت نمیشود، گفت: امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با کمیته اجتماعى و انتظامى ستاد ملى مدیریت کرونا، ناوگان بین جادهای خود را کاهش داد تا با استفاده از این پتانسیل، خدمات در محل را در سطح شهرهای کشور افزایش دهد.به گفته عباس فخاریان، هموطنان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل، با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.