تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۹۵۱۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خودکفایی شهرستان مهران در تولید و تامین ماسک استاندارد با همت جهادگران عرصه تولید

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران از خودکفایی این شهرستان در تولید و تامین ماسک استاندارد با همت جهادگران عرصه تولید خبر داد.
خودکفایی شهرستان مهران در تولید و تامین ماسک استاندارد با همت جهادگران عرصه تولید

به گزارش می متالز، فرزاد مرادی گفت: یک واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از دوازده نفر خیاط ماهر و دو نفر هم بعنوان مسوول بسته بندی بصورت شبانه روزی در دو شیفت راه اندازی شده است که می تواند روزانه بیش از 6 هزار قطعه ماسک مدل کاسه ای با نوع پارچه اسپان باند سه لایه ک با گرمراژ۳۸ گرم SMSاستاندارد تولید و روانه بازار کند.

وی افزود: مواد اولیه قبل از ورود به کارگاه استرلیزه می شوند و همچنین بعد از تولید و خروج از کارگاه نیز استرلیزه می شوند و تولید این ماسک ها در مکانی با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی فردی و مکانی تولید می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران در ادامه بیان کرد :بخشی از ماسک های تولیدی بین داروخانه های سطح شهرستان مهران با قیمت مصوب توزیع شده است و وفور و فراوانی این کالای مهم در این شرایط در حال اشباح بوده و در صورت نیاز سایر شهرستان های استان این واحد تولیدی قادر به تامین ماسک آنها نیز می باشد.

مرادی گفت: هم اکنون ماسک های تولید شده در داروخانه امیری واقع دربلوار امامزاده سید حسن (ع)، داروخانه بیمارستان امام حسین علیه السلام مهران (درب پشتی محوطه بیمارستان) و فروشگاه لوازم پزشکی کلاوی واقع در بلوار امامزاده سیدحسن (ع) در حال عرضه می باشد.

عناوین برگزیده