تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۹۵۱۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقدیر استاندار هرمزگان از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا

می متالز - استاندار هرمزگان در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تقدیر از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: باید از هم اکنون برای آغاز فعالیت ها به ویژه فعالیت های تولیدی و خدماتی با رعایت تمامی اصول بهداشتی و افزایش سطح ایمنی چاره اندیشی کنیم.
تقدیر استاندار هرمزگان از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش می متالز، فریدون همتی با اشاره به تامین و تولید تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز مقابله و درمان بیماری کرونا در هرمزگان، اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در این راستا با پیگیری راه‌اندازی خطوط تولیدی کالاهای بهداشتی اقدامات مناسبی در استان انجام داده که از مجموعه این سازمان تشکر و قدردانی می نمایم.

وی افزود: همچنین با پیگیری هایی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در حال انجام است و با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت می‌گیرد در آینده نزدیک میزان تولید ماسک در هرمزگان به ۱۵۰ هزار عدد در روز می رسد.

متن لوح سپاس بدین شرح است:

جناب آقای خلیل قاسمی

"رئیس محترم سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان

تلاش و همکاری صادقانه حضرتعالی در حفظ آرامش بازار با تامین کالاهای اساسی اقلام درمانی وبهداشتی مورد نیاز مردم وهمراهی مجموعه تشکل های اعم از اتاق اصناف ،اتاق بازرگانی وخیرین جهت مدیریت بیماری کرونا ستودنی است.

ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی سازمان صمت و اتاق اصناف در رسیدگی سریع و بررسی و کنترل واحدهای صنفی، تعطیلی مشاغل غیر ضرور و همکاری موثر صنوف و بازراریان مجموعه این اقدامات که عامل مهمی در قطع زنجیره انتقالی ویروس کرونا بود قدردانی می نمایم و امیدوارم تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا و رفع بحران ،کما فی السابق موفق باشید."

عناوین برگزیده