تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۹۵۲۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ظرفیت تولید مایع ضدعفونی در ایلام افزایش می یابد

می متالز - معاون امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه ظرفیت تولید مایع ضدعفونی در این استان افزایش می یابد، گفت: با موافقت سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت غذا و دارو مجوز تولید الکل طبی در دانشگاه ایلام نیز صادر شده است.
ظرفیت تولید مایع ضدعفونی در ایلام افزایش می یابد

به گزارش می متالز، «حیدر نعمتی» اظهار کرد: در این شرایط حساس که بیماری ویروسی کرونا شیوع پیدا کرده است، جوانان استان می توانند با فعالیت در واحدهای تولید لوازم بهداشتی گام مهمی در مقابله با کرونا بردارند.

وی عنوان کرد: با تعمیر یک دیگ بخار تا سه شنبه هفته آینده کارخانه الکل سازی شهرستان بدره با دو دیگ وارد مدار تولید می شود و ظرفیت تولید این واحد از ۶ هزار به ۱۰ هزار لیتر در روز افزایش می یابد.

نعمتی بر همکاری گروه های دانش بنیان برای افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده به منظور ضدعفونی و پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: علاوه بر تولید الکل در کارخانه الکل شهرستان بدره، با موافقت سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت غذا و دارو مجوز تولید الکل طبی در دانشگاه ایلام نیز صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه لازم برای خرید غیرحضوری مواد بهداشتی و ضدعفونی یکی از کارهای بسیار خوب انجام شده در استان بوده و در حال حاضر شهروندان ایلامی می توانند به صورت آن لاین وسایل بهداشتی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش و با رعایت همه موارد بهداشتی در درب منزل تحویل بگیرند.

منبع: شبستان
عناوین برگزیده