تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۹
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۹۵۳۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران خبر داد؛

پلمب ۶ واحد صنفی در چناران و گلبهار

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: به علت عدم رعایت دستوالعمل‎های ابلاغی شش واحد صنفی در شهرهای چناران و گلبهار پلمب شدند.
پلمب ۶ واحد صنفی در چناران و گلبهار

به گزارش می متالز، بخش‌علی بیاتی قله‌زو عنوان کرد: علی‌رغم دستورالعمل ابلاغی کمیته پیشگیری از کرونای شهرستان مبنی بر تعطیلی صنوف غیر ضروری و اطلاع رسانی اتاق اصناف و اتحادیه‎ها از طریق پیامک و نصب بنر در سردرب مجتمع‎ها، پاساژها و سطح شهر به واحدهای مشمول، اما برابر گزارش تیم‎ها و بازرسی‎های مشترک بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و بهداشت محیط از سطح شهر، تعدادی از صنوف تمکین نکرده‎اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران مطرح کرد: با توجه به اینکه سلامتی مردم در اولویت قرار دارد، روسای اصناف ملزم هستند با تکمیل و فعال کردن کمیته حوزه کاری خود، اتحادیه‌ها را برای تعطیلی بازار، پای کار بیاورند.

بیاتی قله‌زو افزود: در جلسه نمایندگان اتاق اصناف چناران که به صورت فوق‌العاده برگزار شد، مقرر گردید اکیپ‎هایی با حضور بازرسان ادارات متولی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در نقاط مختلف شهر و سطح بازار شهرهای چناران، گلبهار و گلمکان و حتی روستاهای بزرگ حضور یابند تا با تعطیل نگه داشتن بازار بتوانیم از حضور مردم در آن جلوگیری کرده و از این طریق زنجیره انتقال شیوع ویروس کرونا قطع شود.

وی بیان کرد: در همین راستا تا کنون به صاحبان تمامی مجتمع‎های تجاری و پاساژهای چناران و گلبهار با نصب بنر بر سردرب آن‌ها مبنی بر تعطیلی این صنوف اطلاع رسانی شده است؛ تاکنون تعداد ۶ واحد صنفی در شهرهای چناران و گلبهار به علت عدم رعایت دستوالعمل‎های ابلاغی، مبنی بر تعطیل نگه داشتن صنوف غیر ضروری، پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: قطعا از روزهای آینده تدابیر شدیدتری برای تعطیل نگه داشتن بازار اعمال می‌شود و اگر واحد صنفی تمکین نکند، ضمن پلمب و تنظیم صورت جلسه در محل، تشکیل پرونده شده و برای مراحل قانونی و صدور حکم به دستگاه قضا معرفی خواهند گردید.

عناوین برگزیده