تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۸
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۹۵۹۱۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
با پیوستن به پویش رعایت فاصله در زمان شیوع کرونا:

لوگوی سایپا و سه شرکت زیرمجموعه بطور موقت تغییر کرد

می متالز - سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه بطور موقت نشان‌های تجاری را تغییر دادند.
لوگوی سایپا و سه شرکت زیرمجموعه بطور موقت تغییر کرد

به گزارش می متالز، شرکت های سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه بطور موقت نشان‌های تجاری را تغییر دادند.

این شرکت ‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

بنابراین گزارش، این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد