تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۶۹۸
کد خبر: ۹۵۹۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
شگرد قدیمی کلاهبرداری از طریق اطلاعیه های کذب کاریابی و مهاجرت

انتشار آگهی استخدام در شرکت ذوب آهن اصفهان تکذیب شد

می متالز - منابع انسانی شرکت ذوب آهن اصفهان انتشار آگهی استخدام نیروی کار برای تولید خط3 جدید این کارخانه را که در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شده، تکذیب کرد.
انتشار آگهی استخدام در شرکت ذوب آهن اصفهان تکذیب شد

به گزارش می متالز، به دنبال انتشار آگهی استخدام شرکت ذوب آهن اصفهان در برخی از شبکه های اجتماعی، منابع انسانی این شرکت انتشار این آگهی را تکذیب کرد و گفت مراتب از سوی حراست این شرکت در حال پیگیری است.
منابع انسانی شرکت ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ آگهی استخدام جدیدی منتشر نکرده و آگهی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، جعلی و کذب است اعلام کرد: حراست شرکت ذوب آهن در حال پیگیری است تا منتشر کنندگان این آگهی شناسایی شوند.
شایان ذکر است که در سال های گذشته نیز هر از چند گاهی شاهد انتشار آگهی جعلی شرکت ذوب آهن و نمونه های مشابه در برخی از شبکه های اجتماعی بودیم که در آخرین نمونه آن آگهی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن اشاره شده علاقه مندان استخدام در شرکت ذوب اهن اصفهان جهت تولید خط 3 جدید و دررشته های اعلامی تا 31 فروردین ماه فرصت دارند تا با شماره های ذکر شده تماس حاصل کنند.
در همین زمینه بابک هاشمی پور، عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی دفترهای مشاوره شغلی و کاریابی های سراسر کشور اعلام کرد: شگرد قدیمی کلاه برداری از طریق اطلاعیه های کذب کاریابی و مهاجرت، مجددا بطور فعال و قویتر از گذشته در فضای مجازی فعال شده است.
عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی دفترهای مشاوره شغلی و کاریابی های سراسر کشور هشدار داد که اکثریت آگهی های اشتغال در شبکه های بی نام نشان فضای مجازی، غیر واقعی و صرفا جهت پوشش دادن کارهایی نظیر تبلیغات و کلاهبرداری هستند.
 وی در پایان اعلام کرد که کارجویان می توانند جهت آشنایی با اسامی دفاتر رسمی کاریابی داخلی و خارجی به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی Karyabi.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

عناوین برگزیده