تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۵۹۸
کد خبر: ۹۶۰۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد:

ثبت نام بازگشایی واحد های صنفی و صنعتی از طریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: تمامی واحد های صنفی و صنعتی می توانند از ساعت صفر ( 00:00) مورخ جمعه 22 فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته ازطریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس salamat.gov.ir به منظور ثبت نام بازگشایی واحد صنفی مربوطه خود اقدام نمایند.
ثبت نام بازگشایی واحد های صنفی و صنعتی از طریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی دربرنامه ساعت سلامت سیمای مرکز بوشهر اعلام کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای اجرای گام دوم کووید - 19، فاصله گذاری اجتماعی کلیه واحدهای صنفی و صنعتی استان بوشهرهمزمان با سراسرکشورمی بایست با مراجعه به سامانه مربوطه به آدرس salamat.gov.ir از بامداد جمعه 99/1/22 به مدت 7 روزمهلت دارند نسبت به ثبت نمودن اطلاعات خود اقدام نمایند.

حسینی ادامه داد: راهنماها و الزامات سلامت محیط و کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می گیرد و همچنین برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات می توانند بعد از این تاریخ به سایت مرکز سلامت محیط و کار به آدرس: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: بعد از شروع مجدد فعالیت ها، بازرسین مرکز بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان سازمان صمت به محل های مورد نظر مراجعه ودر صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل می نمایند.

سید حسین حسینی گفت: کلیه پروتکل‌های بهداشتی اصناف وصنایع در درگاه اطلاع‌رسانی markazsalamat.behdasht.gov.ir بارگذاری شده است و امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

وی اعلام کرد: از روز شنبه 23 فروردین ماه صنوف مجاز به فعالیت که از سوی اتاق اصناف ایران اعلام شده فعالیت خود را با رعایت جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در همین درگاه مربوطه وجود دارد آغاز خواهند کرد.

عناوین برگزیده