تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۹۶۰۶۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ام ام جی در رابطه با عرضه کنسانتره مس از معدن لاس بامباس اعلام وضعیت اضطراری کرد

می متالز - چهار منبع روز پنجشنبه به رویترز گفتند شرکت معدنکاری ام ام جی مستقر در استرالیا در مورد عرضه کنسانتره مس از معدن لاس بامباس این شرکت در پرو اعلام وضعیت اضطراری کرده است.
ام ام جی در رابطه با عرضه کنسانتره مس از معدن لاس بامباس اعلام وضعیت اضطراری کرد

به گزارش می متالز، این منابع، که سه تای آنها با شرکت های بزرگ ذوب چینی کار می کنند، گفتند ام ام جی، متعلق به شرکت چینی مین متالز چین، اعلام وضعیت اضطراری را که در اثر قرنطینه در این کشور واقع در آمریکای جنوبی برای مهار شیوع ویروس کووید 19 بوجود آمده اطلاع داده است. یک سخنگوی ام ام جی حاضر به اظهار نظر در مورد وضعیت اضطراری نشد. شرکت ها زمانی اعلام وضعیت اضطراری می کنند که از عهده انجام تعهدات قراردادی شان به علت شرایطی که از کنترل آنها خارج است بر نمی آیند.

لاس بامباس یکی از بزرگترین معادن مس جهان است و طبق گزارش نتایج سالیانه ام ام جی 382518 تن مس محتوی در کنسانتره در 2019 تولید کرد. منبع چهارم، از مدیران اجرایی ام ام جی که خواست نامش فاش نشود، به رویترز گفت حمل و نقل پس از آنکه پرو، دومین تولید کننده بزرگ مس جهان، وضعیت فوق العاده اش را تا دو هفته تا 26 آوریل تمدید کرد دچار مشکل شده است. یکی از سخنگویان مین متالز پرسش های رویترز در این مورد را به ام ام جی ارجاع داد. ماه گذشته، ام ام جی گفت عملیات هایش را در لاس بامباس کاهش داده و افزود که حمل و نقل کنسانتره مس پس از اعلام وضعیت فوق العاده اولیه از سوی پرو بسیار محدود خواهد شد.

مطالب مرتبط
چهار سال پیش
عناوین برگزیده