تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۳۰۸۴
کد خبر: ۹۶۱۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

انتصابات جدید در شرکت ملی فولاد ایران

می متالز - طی احکامی از سوی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، مدیران جدید این شرکت در سال جاری منصوب شدند.
انتصابات جدید در شرکت ملی فولاد ایران

به گزارش می متالز، در احکام جداگانه ای حسن پایاب به عنوان مدیر توانمندسازی تولید و بومی سازی، محسن نادری به عنوان معاون مالی و اقتصادی و یوسف تازش به عنوان مدیر خدمات و پشتیبانی منصوب شد.
در کارنامه حسن پایاب، مدیر دفتر فنی مهندسی و مدیر بهره برداری و پژوهش شرکت ملی فولاد ایران، مدیر تکنولوژی احیاء و مدیر گندله سازی در فولاد خوزستان، مجری طرح فولاد بافق و مدیر راه اندازی طرح فولاد میانه در شرکت MME وجود دارد.

درحکم نادری برای معاون مالی و اقتصادی جدید شرکت آمده است: نظر به سوابق و تجارب  ارزشمند، شایستگی و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون مالی و اقتصادی شرکت منصوب میشوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، توجه به اهداف دولت تدبیر و امید و با عنایت به نام گذاری سال جاری به نام " جهش تولید " در راستای اهداف شرکت و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.
همچنین در حکم مدیر جدید خدمات و پشتیبانی شرکت ملی فولاد ایران آمده است، نظر به سوابق و تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر خدمات و پشتیبانی شرکت ملی فولاد ایران منصوب میشوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، تلاش و کوشش فزاینده، ضمن رعایت قوانین و مقررات در  خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق  و پیروز باشید. در کارنامه تازش مشاور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مدیر روابط عمومی و مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مشاور مجمع نخبگان ایران و  کارشناس دفتر سیاستگذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت به چشم می خورد.

عناوین برگزیده