تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۰
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۹۶۳۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تمامی عرضه های اولیه طبق برنامه پیش می‌رود

می متالز - عرضه های اولیه متوقف نشده است و طبق برنامه پیش می رود. تنها تغییری که دیروز در جلسه شورای عالی بورس در خصوص مصوبات بازار صورت گرفت تعلیق تصمیمات مربوط به نوسانات ۲۰ درصدی و ۵۰ درصدی بود.
تمامی عرضه های اولیه طبق برنامه پیش می‌رود

به گزارش می متالز، حسن امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص شایعات مربوط به تعلیق عرضه های اولیه در بازار اعلام داشت: هیچ تصمیمی در خصوص توقف عرضه های اولیه صورت نگرفته و تمامی عرضه ها بر اساس برنامه های قبلی انجام خواهند شد.

وی ادامه داد: تنها مصوبه ای که دیروز در شورای عالی بورس تعلیق شد، یکی از بندهای مصوبه هیات مدیره در خصوص تغییرات قیمتی ۲۰ درصدی و ۵۰ درصدی بود.

امیری گفت: طبق تصمیم دیروز شورای عالی بورس تصمیمات روز چهارشنبه مبنی بر تعلیق مصوبه تغییرات قیمتی۲۰ درصدی و ۵۰ درصدی سهام شرکت ها ملغی شد تا دوباره در خصوص آن تصمیم گیری شود، اما مابقی مصوبات پا برچاست و عرضه های اولیه نیز طبق برنامه های از قبل پیش بینی شده انجام خواهد شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد