تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۹۶۶۶۴

بندرشیوء پارسیان به پایانه صادراتی تبدیل می شود

می متالز - مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: با توجه به نزدیکی بندر شیوء به کشورهای حاشیه ‌نشین خلیج‌ فارس از جمله قطر این بندر می ‌تواند به کانون فعال صادراتی و پایانه‌ های مواد معدنی در غرب استان هرمزگان تبدیل شود.
بندرشیوء پارسیان به پایانه صادراتی تبدیل می شود

به گزارش می متالز، قاسم عسکری نسب افزود: درحال حاضر بندر شیوء در استان هرمزگان با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به فعالان اقتصادی و استقرار دولت الکترونیک به شبکه یکپارچه اتوماسیون اداری بنادر کشور متصل شده است.
وی اطلاع رسانی سریع، برچیدن تشریفات وقت گیر و سرعت بخشی در انجام فرآیند مکاتبه های اداری، بهینه شدن زمان و هزینه های مشتریان شده و افزایش بهره وری، ارتقای سطح خدمات رسانی به فعالان اقتصادی از جمله نتیجه اتصال بندر شیوء به شبکه یکپارچه اداری بنادر کشور برشمرد.
توسعه زیرساخت‌ های بندری و حمل و نقل دریایی علاوه بر اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه، تاثیر قابل توجهی در بهبود معیشت و زندگی مرزنشینان خواهد داشت.
بندر شیوء از توابع شهرستان پارسیان در گلوگاه اقتصادی 3 استان مرزی هرمزگان، بوشهر و فارس و در فاصله 210 کیلومتری بندرلنگه واقع شده که با فاصله 110مایل دریایی نزدیک ترین مرز خشکی ایران با بندر الرویس قطر محسوب می شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد