تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۹۶۷۳۰
سرویس خبر : محیط زیست

طرح های تابعه شرکت ملی فولاد ایران پیشتاز در مقابله با کرونا

می متالز - مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت ملی فولاد ایران با بیان این مطلب گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور و گستردگی آن در میان تمام استان ها، دستورالعمل هایی را جهت پیشگیری از بیماری تدوین و به تمام مجتمع های تابعه ا ابلاغ کردیم.
طرح های تابعه شرکت ملی فولاد ایران پیشتاز در مقابله با کرونا

به گزارش می متالز، فاطمه نعیمی، در ادامه افزود: این دستورالعمل ها شامل ورود پرسنل به مجتمع ها بعد از تعطیلات سال نو، حضور مدیران در جلسات و ورود افراد به آبدارخانه می باشد.

نعیمی تصریح کرد: تعطیلی کلیه آشپزخانه کارگاه ها، کاهش ساعت کاری معادن، آموزش افراد درخصوص نحوه استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی، نصب تابلو و پوسترهای آموزش پیشگیری از کرونا در محوطه مجتمع ها و کارگاه های معدنی از دیگر مواردی است که مجتمع های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ملزم به رعایت آن می باشند.

نامبرده با اشاره به انجام تب سنجی افراد و ضدعفونی کارگاه ها و ساختمان های مجتمع ها به صورت روزانه گفت:  شیفت بندی پرسنل، راه اندازی خطوط تولید با حداقل نفرات ممکن و عدم استفاده از سیستم حضور و غیاب به صورت انگشت زنی از جمله اقدامات صورت گرفته در مجتمع های تابعه شرکت ملی فولاد ایران است.

نعیمی در پایان یادآور شد:  بنا بر دستورالعمل ایمیدرو مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی در سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل و غربالگری کلیه پرسنل، سعی شده شرایط تحت نظارت و کنترل باشد.

منبع: شما نیوز
عناوین برگزیده