تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۹۶۷۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فروش ۲۳درصد سهام بانک تعاون اسلامی

می متالز - بانک اقتصاد نوین ۲۳ درصد از سهام بانک تعاون اسلامی در عراق را از طریق مزایده واگذار می‌کند. بانک تعاون اسلامی برای توسعه و استحکام تبادلات مالی بین‌المللی با تاکید بر کشورهای اسلامی خاورمیانه در آوریل سال ۲۰۰۷ میلادی توسط بانک اقتصاد نوین تاسیس و سپس بخشی از سهام آن از سوی بانک کشاورزی خریداری شد.
فروش ۲۳درصد سهام بانک تعاون اسلامی

به گزارش می متالز، بنابر این گزارش  در حال حاضر بانک تعاون اسلامی به عنوان دومین بانک خصوصی عراق دارای ۱۰ شعبه شامل اداره مرکزی و شعبه مرکزی در بغداد، شعبه کربلا، شعبه نجف، شعبه سلیمانیه، شعبه بصره، شعبه اربیل، شعبه کاظمین، شعبه کوت، شعبه دیوانیه و شعبه باب‌الشرقی در عراق است. این بانک یک شعبه هم در تهران دایر کرده است.

 براساس این گزارش، بانک اقتصاد نوین معادل  ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم این بانک را به صورت یکجا و نقد به ارزش اسمی یک دینار برای هر سهم عرضه کرده است. پیشنهادهای خرید  این سهام  روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین به دفتر معاونت مالی بانک اقتصاد نوین  تحویل داده شده و  پاکات شرکت در مزایده  روز شنبه ۲۳ فروردین در محل بانک اقتصاد نوین گشوده شده است. براساس اعلام بانک اقتصادنوین نتایج این مزایده به صورت کتبی ظرف مدت حداکثر ۵ روز کاری به برنده اعلام می‌شود.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت