تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۰۳
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۹۶۹۸۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کودلکو می گوید در بحبوحۀ شیوع ویروس کووید 19 تولید مس و فروش های این شرکت طبق روال عادی ادامه دارد

می متالز - شرکت معدنکاری مس دولتی شیلی، کودلکو که بزرگترین تولید کننده این فلز در جهان است، روز چهارشنبه گفت تولید آن علی رغم اقدامات انجام گرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونای جدید، در عملیاته ایش در انطباق با برنامه های شرکت پیش می رود.
کودلکو می گوید در بحبوحۀ شیوع ویروس کووید 19 تولید مس و فروش های این شرکت طبق روال عادی ادامه دارد

به گزارش می متالز، این شرکت به رویترز گفت همچنین با وجود اینکه بسیاری از مشتریانش شامل چین شاهد ضربه خوردن این صنعت از ویروس یاد شده بوده اند به 100 درصد اهداف فروش خود دست یافته است. رویترز هفته گذشته گزارش داد که در جایی دیگر در شیلی بعضی از شرکت های معدنکاری مس خصوصی در نظر دارند تولیدشان را کاهش دهند گرچه در حال حاضر کاستن از حجم کارکنان و حفظ روند عملیت هایشان را برگزیده اند. کودلکو پیشتر روز چهارشنبه طی بیانیه ای گفت موقتاً بخشی از کارهای پیمانی در پروژه ها و معادنش را در میانه افزایش محدودیت های رفت و آمد ناشی از بحران کووید 19 به حال تعلیق در خواهد آورد.

این شرکت گفت این تصمیم نزدیک به 30 درصد از کل قراردادهای شخص ثالث را به مدت 30 روز در بر خواهد گرفت. کودلکو افزود در صورتی که همه گیری ویروس تداوم یابد این تعلیق تمدید خواهد شد. این شرکت معدنکاری دولتی گفت که افزایش محدودیتهای مرتبط با شیوع ویروس باعث شده تا بعضی از پیمانکارانش نتوانند کارهایشان را تکمیل کنند اما گفت با وجود این، شرکت تداوم عملیاتی اش را حفظ خواهد کرد.

کودلکو در ماه مارس عملیات های ساخت را در بعضی پروژه هایش در تلاش برای مهار ویروس کرونا به حال تعلیق درآورد. اتحادیه این شرکت به مدت چند هفته فشارهایی را برای اقدامات ایمنی بیشتر بر این شرکت وارد کرده است. شیلی، بزرگترین تولید کننده مس جهان، محل فعالیت های شرکت های معدنکاری جهانی بزرگی مانند بی اچ پی، آنگلو امریکن، گلنکور، فریپو.رت و آنتوفاگاستاست.

عناوین برگزیده