تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۹۷۲۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انجام بیش از 2000 مورد بازرسی تخصصی از واحدهای صنفی در راستای توزیع بهتر اقلام بهداشتی در کردستان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: درخصوص جلوگیری از تخلفات در توزیع مواد بهداشتی و صدعفونی کننده، مورد استفاده در مقابله با ویروس کرونا از اول اسفند سال گذشته تا 23 فروردین ماه امسال بیش از 2 هزار و 900 مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده است.
انجام بیش از 2000 مورد بازرسی تخصصی از واحدهای صنفی در راستای توزیع بهتر اقلام بهداشتی در کردستان

به گزارش می متالز، محمد دره‌ وزمی به نظارت و بازرسی‌های انجام گرفته طی 2 ماهه گذشته در استان اشاره و افزود: از یکم اسفندماه سال گذشته تا 23 فروردین ماه امسال 2 هزار و 364 مورد بازرسی از کالاهای بهداشتی انجام گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از تشکیل 78 پرونده در این بازرسی ها برای صنوف متخلف خبر داد و گفت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده 598 میلیون و 410 هزار ریال بوده است.

دره وزمی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده 540 مورد گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط از جمله تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اماکن در سطح صنوف استان انجام شده که منجر به تشکیل 105 فقره پرونده برای متخلفین و معرفی آنها به تعزیرات حکومتی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده یک میلیارد و 388 میلیون و 544 هزار ریال بوده است.

دره وزمی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم در گزارش تخلفات سطح بازار استان، افزود: 799 مورد گزارش مردمی در طول اجرای این طرح به ثبت رسید که 144 مورد از این تعداد منجر به تشکیل پرونده شده است.

سامانه تلفنی 124 بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند

عناوین برگزیده