تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۳
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۹۷۴۲۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

افزایش قیمت آجر در خاش بیش‌ از ۱۳ میلیون ریال تخلف است

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزایش قیمت آجر توسط کوره داران بالاتر از ۱۳ میلیون ریال تخلف بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
افزایش قیمت آجر در خاش بیش‌ از ۱۳ میلیون ریال تخلف است

به گزارش می متالز، مهدی اسماعیلی روز شنبه اظهارداشت: شهروندان خاش در صورت مشاهده تخلف می‌توانند موارد افزایش قیمت را با شماره ۱۲۴ و یا ۳۳۷۲۳۸۴۰ اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اطلاع دهند.

وی بیان کرد: با هدف مقابله با معضل کم فروشی و رسیدگی به شکایات مردمی کار سنجش وزن سیلندرهای گاز در جایگاه‌های تامین و توزیع با نظارت بازرسان این اداره انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش تصریح کرد: در مبحث کنترل و نظارت بر عملکرد جایگاه‌های تامین و توزیع گاز مایع بازرسان این اداره با همراهی بازرسان شرکت نفت و تعزیرات حکومتی نقشی فعال بر عهده دارند و قطعا با تخلفات این حوزه برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سیلندرهای گاز مایع جرم وجود دارد و در موقع پر کردن گاز این موضوع در وزن سیلندرها تاثیرگذار است بنابراین به مسوولان شرکت‌های تامین و توزیع گاز استانی و محلی توصیه می‌شود که عمل جرم گیری سیلندرها را ماهانه داشته باشند.

اسماعیلی ادامه داد: در مبحث برخورد با مختلفان حوزه فروش مرغ زنده یک واحد متخلف افزون بر ۱۸ میلیون ریال جریمه شد.

وی افزود: در راستای تامین نیازهای مردم در این ایام و ماه مبارک رمضان کار عرضه مرغ ارزان با قیمت ۱۱ هزار تومان در هر کیلوگرم آغاز شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: برنامه‌های نظارت، کنترل و پایش بازار با جدیت در دستور کار بازرسان قرار دارد.
وی اظهارداشت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، اصناف غیر پرخطر می‌توانند با ثبت نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل بهداشتی مقابله با این ویروس در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شروع به کار کنند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد