تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۰
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۹۸۱۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حدود ۳۶۸ هزار تن کالا در استان بوشهر حمل و جابجا شد

می متالز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهرگفت: دریک ماه گذشته ۲۵هزار و ۸۵۹ فقره بار به میزان ۳۶۷هزار و ۸۶۹ تن بار شامل کالاهای اساسی، فرآورده‌های کشاورزی، سیمان، سوخت و محصولات پتروشیمی در این استان حمل شده‌است.
حدود ۳۶۸ هزار تن کالا در استان بوشهر حمل و جابجا شد

به گزارش می متالز، سید حمید رضا علم روز یکشنبه افزود: جابه جایی کالا و بار براساس رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و شیوع ویروس کرونا مشکل و محدودیتی در این بخش این استان ایجاد نکرده‌است.

وی اظهارداشت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل، دست‌کش و دستمال کاغذی در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

علم ادامه داد: با توجه به اینکه کار برداشت گندم ازمزرعه‌های استان بوشهر در دست اجرا است با همت کامیون‌داران این کار بخوبی انجام و گندم تولیدی راهی سیلوها می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: مقداری گندم هم از سیلوی بندر امام به سیلوی بوشهر حمل و تحویل شد.

علم بیان کرد: استان بوشهر از لحاظ تامین لاستیک خودرو و سوخت مشکلی ندارد و به میزان و تعداد نیاز توزیع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر یاد آورشد: عمده کالاهای اساسی مصرفی در استان بوشهر از طریق استان های دیگر وارد می شود و فقط برنج از طریق گمرگ بوشهر ترخیص می شود که این اداره کل متولی ارسال به سایر مناطق کشور است.

وی گفت: همچنین موز نیز از طریق گمرک بوشهر ترخیص می شود و به همراه برنج با رعایت پروتکل های بهداشتی  به سایر نقاط کشور ارسال می شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد