تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۳۹۹
کد خبر: ۹۸۲۵۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تغییر قیمت لوله‌ مسی بعد از گذشت 46 روز

می متالز - قیمت انواع لوله‌های مسی دو شرکت‌ بابک مس ایرانیان و مهر اصل بعد از سپری شدن 46 روز، تغییر یافته است.
تغییر قیمت لوله‌ مسی بعد از گذشت 46 روز

به گزارش می متالز، نمودار 1 تغییر قیمت لوله مسی شرکت‌های بابک مس و مهر اصل با مشخصات مختلف را نسبت به آخرین تغییرات روایت می‌کند. طبق این نمودار قیمت کلاف 15 متری لوله مسی بابک مس ایرانیان به ضخامت 0.63 میلی‌متر و قطر 1.4 اینچ، 154 هزار تومان گزارش شده که نسبت به هفته معاملاتی پیشین 5.5 درصد کاهش داشته است. همچنین، کلاف 15 متری لوله مسی شرکت مهر اصل با مشخصات مشابه با محصول بابک مس ایرانیان، با قیمت 169 هزار تومان به بازار عرضه شده و با این رقم، نسبت به آخرین تغییرات قیمتی، 3.8 درصد کاهش داشته است.

طبق نمودار 1، در معاملات روز اول اردیبهشت ماه سال جاری، لوله مسی 15 متری بابک مس با ضخامت 0.75 میلی‌متر و قطر 1.2 اینچ با قیمت 386 هزار و 908 تومان تغییری نداشته و به بازار عرضه شده است. همچنین قیمت لوله مسی شرکت مهر اصل با مشخصات مشابه ذکر شده، با افزایش 5 درصدی، 415 هزار تومان اعلام شده است.

کلاف 15 متری لوله مسی با ضخامت یک میلی‌متر و قطر 5.8 اینچ شرکت مهر اصل نسبت به هفته گذشته شاهد 3.3 درصد تغییر قیمت با روند کاهشی بود و با قیمت 676 هزار تومان روانه بازار شد. همچنین قیمت لوله مسی با ضخامت یک میلی ‌متر و قطر 7.8 اینچ محصول این شرکت نیز با افت 3.9 درصدی، 943 هزار تومان گزارش شده است.

گفتنی است که اختلاف قیمت میان محصول مشابه از دو شرکت بابک مس و مهر اصل، از تفاوت وزن یک کلاف لوله این دو شرکت ناشی می‌شود.

عناوین برگزیده