تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۴۷۲
کد خبر: ۹۸۴۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با شعارهای هماهنگ بر اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین جهان

اعتراض کارگران معادن زغال سنگ کوهبنان نسبت واگذاری شرکت زغال سنگ کرمان به بخش خصوصی + تصاویر

می متالز - در این تجمع تعدادی از نمایندگان کارگران به گوشه ای از مشکلات موجود پرداختند و خواستار اجرایی شدن طرح طبقه بندی کارگران معادن زغال سنگ، افزایش حقوق و مزایا، مشخص شدن وضعیت زمین های شرکت زعال سنگ کرمان، به کارگیری نیروهای جدید، فراهم نمودن بستر برای امکانات بیشتر و….. شدند.
اعتراض کارگران معادن زغال سنگ کوهبنان نسبت واگذاری شرکت زغال سنگ کرمان به بخش خصوصی + تصاویر

به گزارش می متالز، ظهر امروز جمعی از کارگران معادن زغال سنگ دولتی و خصوصی شهرستان کوهبنان با طی کردن بلوار و چهار راه حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه تجمع در میدان شهدا شهر کوهبنان نسبت به واگذاری شرکت‌ زغال سنگ کرمان و معادن این استان به بخش خصوصی اعتراض نمودند .
در این تجمع تعدادی از نمایندگان کارگران به گوشه ای از مشکلات موجود پرداختند و خواستار اجرایی شدن طرح طبقه بندی کارگران معادن زغال سنگ، افزایش حقوق و مزایا، مشخص شدن وضعیت زمین های شرکت زغال سنگ کرمان، به کارگیری نیروهای جدید، فراهم نمودن بستر برای امکانات بیشتر و….. شدند.
لازم به ذکر است در این تجمع کارگران که بعضا با خانواده های خود حضور داشتند با شعارهای هماهنگ بر اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین جهان و تلاش در جهت تحقق شعار سال تاکید نمودند.

امام جمعه کوهبنان: پیگیری مشکلات جامعه کارگری معادن زغال سنگ شهرستان و حل و فصل آنها از طریق مجاری قانونی

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان به اتفاق فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در جمع کارگران معادن زغال سنگ به دردل و خواسته آنان گوش دادند.
امام جمعه کوهبنان در جمع کارگران معادن زغال سنگ‌ با دعوت آنان به آرامش و تلاش در راستای پیگیری موضوع گفت: کارگران در سخت ترین شرایط در راستای افزایش تولید و به دست آوردن رزق و روزی فعالیت می کنند.


حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به کرمان نماینده ایشان به شهرستان کوهبنان آمدند و از نزدیک گزارشی از وضعیت موجود معادن تهیه کردند که در ادامه کارهای خوبی انجام شد.
وی تاکید کرد: کشور متعلق به خودمان هست البته دشمنان در صدد بلعیدن منابع هستند باید متوجه باشیم در کشور امام زمان (عج) و شهید داده حضور داریم که باید نهایت تلاش و همت در انجام‌ بهتر و بیشتر کارها را داشته باشیم.


امام جمعه کوهبنان بیان داشت: خصوصی سازی امری همگانی است که در بسیاری از نقاط جهان انجام می شود اما سبک اجرا باید به خوبی انجام شودتا به ضرر دولت و مردم خصوصا جامعه کارگری نباشد و نفع اصلی برای کارگرانی باشد که در خط مقدم تولید و اقتصاد کشور قرار دارند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره حامی مستضعفان و قشر کارگری هستند که با تدبیر ایشان مشکلات کم شده است.
حجت الاسلام جعفری تصریح نمود: دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و.. با همت و حضور مردم از جمله کارگران زحمتکش انجام شده است که جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: شما که در خط مقدم تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور فعالیت دارید تلاش کنید در سال جهش تولید بیشترین تولید را داشته باشید.
امام جمعه کوهبنان به کارگران و خانواده های آنان قول داد: که پیگیر مشکلات جامعه کارگری معادن زغال سنگ شهرستان و حل و فصل آنها از طریق مجاری قانونی خواهد بود.

عناوین برگزیده