تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۹۸۷۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تا ۱۰ روز آینده انجام می شود؛

راه‌اندازی بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماسک کشور در اشتهارد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماسک کشور تا ۱۰ روز آینده در شهرستان اشتهارد راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازی بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماسک کشور در اشتهارد

به گزارش می متالز، امین ربیعی بعدازظهر یکشنبه در مراسم دیدار جمعی از صنعتگران و تولید کنندگان با استاندار البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لغو مصوبه شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد از دغدغه‌های صنعتگران استان بود که به نتیجه رسید و حل شد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه صنعتگران در بحث رونق تولید و جهش تولید، گفت: در زمینه تولید ماسک این نوید را می‌دهیم که تا ۱۰ روز دیگر بزرگترین کارخانه تولید ماسک کشور در شهرستان اشتهارد شروع به فعالیت خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز در ادامه ظرفیت تولید ماسک در این کارخانه در حال راه اندازی اشتهارد را دو میلیون ماسک در یک روز برشمرد.

وی با تشکر از تلاش صنعتگران البرزی افزود: با همت آنها در این روزها که شیوع کرونا را داریم کمبودی در زمینه تأمین اقدام ضروری و مورد نیاز مردم حس نکردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز از استاندار درخواست کرد تا جلسه با مسئولان مالیاتی استان برگزار شود تا گره‌های کاری فعالان صنعت در این زمینه حل شود.

عناوین برگزیده