تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۹۸۷۵۶

طرح اصلاح دسترسی به ایستگاه راه آهن اشکذر تصویب شد

می متالز - در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان اشکذر با طرح اصلاح دسترسی ایستگاه راه آهن اشکذر موافقت شد.
طرح اصلاح دسترسی به ایستگاه راه آهن اشکذر تصویب شد

به گزارش می متالز، جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان اشکذر به ریاست مصطفی پوردهقان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان اشکذر و سایر اعضا در سالن کوثر این فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که با طرح اصلاح دسترسی ایستگاه راه آهن اشکذر موافقت شد؛ معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان اشکذر به شرایط نامناسب دسترسی فعلی ایستگاه راه آهن اشکذر و لزوم تسریع در عملیات عمرانی آن اشاره و گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته اداره کل راه آهن استان یزد با تزریق اعتبار نسبت به ایجاد پل دسترسی زیرگذر ریلی موافقت نموده است که ضروری است مجموعه شهرداری در اسرع وقت نسبت به طراحی، آزادسازی و مناسب سازی راه دسترسی ایستگاه راه آهن  اقدام نماید.

در همین رابطه پوردهقان افزود: پروژه مهم ایجاد بلوار ۳۲ متری راه آهن علاوه بر تامین دسترسی مناسب مردم اشکذر و سایر مناطق و شهرهای هم جوار منجر به توسعه شهری و گسترش کاربری های متعدد خدماتی، کارگاهی و صنعتی می گردد.

وی تاکید کرد؛ در نظر داریم تا مطالعات اتصال این محور به شرکت فولاد آلیاژی ایران و دسترسی به جاده بخش خضرآباد نیز در کمیته برنامه ریزی امسال قرار گیرد.

پوردهقان خاطر نشان کرد: رویکرد پروژه های عمرانی در حوزه ترافیک شهرستان در سال جدید سهولت در دسترسی شهروندان و روان سازی ترافیک است و از کلیه اعضا انتظار می رود تا در این راستا برنامه ریزی های لازم را صورت دهند.

عناوین برگزیده