تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۰
بازدید: ۸۸۱
کد خبر: ۹۸۸۲۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
در جلسه راهبردی برنامه ریزی و توسعه معاونت راهداری استان اصفهان انجام شد:

تعیین نقشه راه شهرستان های خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر ،مبارکه و شهرضا

می متالز - جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهداری جهت اجرای برنامه های راهبردی شهرستان های خمینی شهر، نجف آباد، مبارکه، شهرضا و شاهین شهر ومیمه برگزار شد.
تعیین نقشه راه شهرستان های خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر ،مبارکه و شهرضا

به گزارش می متالز، معاون راهداری استان اصفهان در این جلسه که با حضور کلیه روسای ستادی معاونت راهداری و روسای شهرستان های خمینی شهر، نجف آباد، مبارکه، شهرضا و شاهین شهر ومیمه برگزار شد، از اقدامات انجام شده در تمام شهرستان های استان در سال گذشته و به ویژه در نوروز سال جاری با وجود شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

فرزاد دادخواه خاطرنشان کرد: راهداری اداره ای عملیاتی و خدماتی است که هیچگاه از حرکت باز نمی ایستد و در هنگام بروز بحران بیش از هر زمان دیگری فعالیت می کند.

وی از روسای ستادی و شهرستانی خواست در سال جدید ضمن بهره گیری از ظرفیت های نیروی انسانی و ماشین آلات راهداری برای انجام پروژه های جدید، نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کنند.

در ادامه جلسه، وضعیت این شهرستان ها از لحاظ نیروی انسانی، ماشین آلات، بدهی ها و پروژه های نیمه تمام مورد بررسی قرار گرفت.

روسای این شهرستان ها مکلف شدند ضمن ارسال لیست پروژه های اولویت دار سال جاری، عملیات اجرایی اصلاح اساسی محورهای منتخب با عنوان "راهداری محوری با هدف راه ایمن "را آغاز کنند.

در این جلسه همچنین برتکمیل پروژه های نیمه تمام و  اهتمام جدی برای رفع نقاط حادثه خیز استان اصفهان تاکید شد.

انجام سرویس به موقع ماشین آلات راهداری سراسر استان، آموزش رانندگان و کارشناسان ماشین آلات، مدیریت هزینه ها و نیروی انسانی از اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

عناوین برگزیده