تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۹
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۹۹۰۳۲
سرویس خبر : متالورژی و مواد
در بزرگترین تولید کننده فولاد کشور؛

بسیج ملی فولادی ها در دستیابی به رکورد تولید ذوب

می متالز - در سال جهش تولید، جهادگران ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه اصفهان به رکورد جدید تولید 130 ذوب در 24 ساعت دست یافتند.
بسیج ملی فولادی ها در دستیابی به رکورد تولید ذوب

به گزارش می متالز، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی، فولاد مردان این شرکت صنعتی بزرگ موفق به کسب این افتخار شدندو با ثبت این رکورد تناژ تولید فولاد مذاب در 24 ساعت به حدود 23 هزار و 100 تن رسید.

غلامرضا سلیمی با قدردانی از تلاش بی‌وقفۀ صنعتگران در ناحیۀ فولادسازی و دیگر نواحی پشتیبان افزود: رکورد قبلی این ناحیه شامل 129 ذوب با تناژ 23 هزار و 63 تن مربوط به 18 اسفند پارسال است.

ایرج مختارپور مدیر مرکز نسوز این شرکت فولادی بزرگ هم گفت: شرکت فولاد مبارکه نخستین گام خود را در آغاز سال جهش تولید به گونه‌ای برداشت که موفق شد رکورد روزانۀ 130 ذوب در ناحیۀ فولادسازی را کسب کند .

واحد تعمیرات نسوز وظیفۀ تأمین و اجرای عملیات نسوزکاری و بازرسی تجهیزات مطابق با گردشکارها و دستورالعمل‌های کاری بر عهده دارد و سرویس‌دهی ایمن و بدون وقفه به خط تولید را به‌گونه‌ای انجام داد تا این نتیجۀ درخشان به دست آمد.

امیرحسین مرادی رئیس کوره‌های قوس الکتریکی شرکت فولاد مبارکه هم کوره‌های قوس الکتریکی را نیروی محرک تولید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه دانست و گفت: دست‌یابی به رکورد 130 ذوب برگ زرینی بر افتخارات ناحیۀ فولادسازی است و تخلیۀ 68 ذوب در طول 12 ساعت حاکی از اراده و همت والای کارکنان سازمان است که در هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهند چرخ تولید از حرکت بازایستد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین تولید کننده فولاد کشور به میزان تامین 70 درصد از محصولات فولادی در کشور است.

عناوین برگزیده