تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۹۹۳۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط مدیرعامل شرکت ذوب آهن تشریح شد:

برنامه ها و اقدامات ذوب آهن اصفهان در شورای راهبردی هلدینگ صدرتامین

می متالز - با عنایت به تقاضای بازارهای خارجی، محصولاتب ازاریابی شده مطابق با استانداردها و شرایط فنی مورد درخواست مشتریان ، تولید و تحویل شده است.
برنامه ها و اقدامات ذوب آهن اصفهان در شورای راهبردی هلدینگ صدرتامین

به گزارش می متالز، نشست صدرتامین و شرکت های تابعه در سال 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شکل ویدئو کنفرانس و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار شد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این جلسه به خلاصه عملکرد این شرکت در سال 98 و برنامه های سال 1399 پرداخت.

وی گفت: در سال 1398، باوجود تنگناها و محدودیت های پیش آمده که عمدتا در خصوص تامین مستمر و کافی مواد اولیه مورد نیاز از نظر کمی و کیفی بود، با انجام و اجرای برنامه ریزی های موثر، ضمن حفظ تولید و سعی در رعایت میزان و ترکیب برنامه تولید سالیانه، تلاش گردید میزان تولید همراه با ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات افزایش یابد. در این سال 2 میلیون و 526 هزار و 174 تن چدن مذاب در ذوب آهن تولید شد که افزایش حدود 5 درصدی نسبت به سال 1397 داشت. همچنین در سال 98 شاهد افزایش حدود 14 درصدی در تولید آگلومره، افزایش 2 و نیم درصدی در تولید کک خشک، افزایش حدود 6 درصدی در تولید فولاد خام و افزایش 5 و نیم درصدی در جمع کل محصولات اصلی بودیم.

یزدی زاده گفت: باتوجه به توانایی های کسب شده؛ وجود دانش فنی لازم و یکفیت مطلوب در تولید محصولات فولادی که در انطباق با استانداردهای بین المللی قرار داشته و الزامات این استانداردها را برآورده می نماید، امکان بازاریابی و فروش محصولات صادراتی فراهم شد. در همین راستا و با عنایت به تقاضای بازارهای خارجی، محصولات بازاریابی شده مطابق با استانداردها و شرایط فنی مورد درخواست مشتریان، تولید و تحویل شده که این میزان در سال 98 منجر به صادرات بالغ بر 1.154.526 تن انواع شمش فولادی و محصولات نوردی گردیده است.

مدیرعامل ذوب آهن به تولید پایدار ریل در این شرکت اشاره کرد و گفت: در سال 1398 فولاد مخصوص ریل به صورت انبوه تولید گردید. تاکنون ریل های 60 E1 ، 46E2 و 49E1 در کارخانه ذوب آهن تولید شد و برنامه ریزی برای تولید ریل های دیگر از جمله ریل مترو 54E1 در حال انجام است. همچنین ریل معدن R18 با موفقیت تولید شد.

یزدی زاده، در خصوص اقدامات این شرکت برای مقابله با کرونا و حفظ تولید شرکت با اولویت سلامت کارکنان و ارائه خدمات به منطقه درجهت مقابله با این بیماری گفت: این شرکت با شروع نخستین مباحث در خصوص شیوع کرونا در کشور، با تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری اقدامات مؤثر و گسترده ای با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ با سایر مراجع ذیربط از سوم اسفند ماه آغاز نمود.

وی افزود: غربالگری کلیه کارکنان شرکت به صورت روزانه در مبادی ورودی، ضدعفونی کلیه تجهیزات و کارگاه ها، تهیه وسایل حفظ بهداشت کارکنان و... از جمله اقداماتی بود که در این شرکت برای حفظ سلامت کارکنان و تولید شرکت انجام شد. همچنین بیمارستان شهید مطهری ذو بآهن اصفهان با متوقف نمودن بخش های مختلف درمانی، فعالیت خود را بر مقابله با کرونا متمرکز نمود و مرکز اصلی ارائه خدمات درمانی به بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان لنجان شد. این بیمارستان بخشی را کاملاً به صورت آماده باش به بیماران تب دار و مشکوک به کرونا اختصاص داده است .

عناوین برگزیده