تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۰
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۹۹۵۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

می متالز - سهامداران شرکت‌های گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو، سرمایه‌ گذاری بهمن و تجارت الکترونیک پارسیان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، دامداری تلیسه نمونه و فولاد هرمزگان جنوب در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 28 هزار و 265 واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 9 میلیارد و 544 میلیون سهم و حق‌تقدم به ‌ارزشی بالغ بر 12 هزار و 142 میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 412 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو، سرمایه ‌گذاری بهمن و تجارت الکترونیک پارسیان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های صنایع آذرآب، ایران ارقام و پارس سرام بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4 میلیارد و 618 میلیون ورقه به‌ارزش 6527 میلیارد تومان در 877 هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 256 واحد رشد کرد و در ارتفاع 9607 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، دامداری تلیسه نمونه و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های پتروشیمی غدیر، اعتباری ملل و قند شیروان و بجنورد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

عناوین برگزیده