تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۹۹۵۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ۲۸۷۳۲ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه

می متالز - شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با احتساب معاملات عرضه اولیه شستا که از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود، توانست با رشد ۲۸۷۳۲ واحدی به جایگاه ۷۹۸۱۰۵ برسد.
افزایش ۲۸۷۳۲ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با احتساب معاملات عرضه اولیه شستا که از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود، توانست با رشد ۲۸۷۳۲ واحدی به جایگاه ۷۹۸۱۰۵ برسد، شاخص کل در پایان معاملات امروز رشد ۳.۷۳ درصدی را تجربه کرده و شاخص کل قیمت هم وزن نیز توانست ۲.۴۵ درصد رشد کند، شاخص آزاد شناور رشد ۳.۳۷ درصدی و شاخص بازار اول رشد ۴.۰۵ درصدی را تجربه کرد، شاخص بازار دوم نیز ۳.۲۹ درصد رشد را به خود دید.

نمادهای فارس، فولاد، کگل، شستا، خگستر، فملی، تاپیکو، شستا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای وبملت، شبندر، وتجارت، غگل، وخارزم، شپنا پربیننده ترین نمادهای بورسی امروز بودند، ارزش معاملات بورس در معاملات امروز به عدد ۱۲۱,۴۶۸.۹۶۳ میلیون ریال رسیده و حجم معاملات نیز عدد ۹.۵۴۹ میلیون بود.

در معاملات فرابورس نیز ارزش معاملات به عدد ۶۵,۴۲۷.۱۸۷ میلیون ریال رسیده تا ارزش معاملات بورس و فرابورس از ارزش بازاری شرکت سایپا نیز پیشی بگیرد و در جایگاه بسیار عالی قرار بگیرد، نمادهای میدکو، زاگرس، هرمز، ذوب، شگویا و مارون بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای ذوب، چکاپا، سمگا، سبزوا، غشهداب، کرمان، حریل پربیننده های فرابورسی امروز بودند.

در پایان معاملات امروز ۲۳۷ نماد مثبت بوده، ۸۶ نماد منفی و ۴ نماد بدون تغییر ماندند، در معاملات فرابورس نیز ۲۰۷ نماد مثبت و ۱۰۴ نماد منفی بودند تا نسبت به دیروز منفی های بازار قابل توجه باشد.

منبع: بازار
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد