تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۰
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۹۹۷۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۵۶ واحد صنفی در میاندوآب پلمب شد

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: ۱۵۶ صنف متخلف در راستای مقابله با کرونا در این شهرستان پلمب شد.
۱۵۶ واحد صنفی در میاندوآب پلمب شد

به گزارش می متالز، رحمان درفشی روز شنبه اظهار داشت: در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر فاصله‌گذاری اجتماعی، هوشمند و تعطیلی اصناف غیرضروری این واحدها به علت بی‌توجهی به هشدارها پلمب شد.

وی با اشاره به گشت و بازرسی‌های انجام گرفته در میاندوآب بعد از اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند، افزود: در این زمینه توسط هفت اکیپ فعال، ۳۴۵ مورد بازرسی در راستای مقابله با کرونا در این شهرستان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای نظارت بر محدودیت‌ها، ۱۶ مورد گشت مشترک با اداره بهداشت، پنج مورد گشت مشترک با دادگستری و ۷۵ مورد گشت مشترک با اداره اماکن انتظامی شهرستان انجام گرفته است.

رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح «حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است» و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

این سیاست سلامت ‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این یعنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است.

میاندوآب دارای هفت هزار واحد صنفی است که از این تعداد بیش از چهار هزار و ۷۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد