تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۳
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۹۹۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دولت درصدد یافتن راهی برای کمک به اصناف است

می متالز - معاون‌ بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به تعطیلی اصناف این استان گفت: دولت با اندیشیدن تدابیری اصناف را مقابل مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع کرونا، تنها نمی‌گذارد و به صورت جدی درصدد راهی برای گذار این قشر نجیب از دوران کنونی است.
دولت درصدد یافتن راهی برای کمک به اصناف است

به گزارش می متالز، سینا خسروی با اشاره به زمان بازگشایی اصناف کرمان افزود: بزودی و همزمان با تصمیماتی که بصورت ملی در ستاد کرونای کشور گرفته می‌شود برخی صنوف کم ریسک که احتمالا ۱۶ رسته صنفی باشند، بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار داشت: اصناف مطمئن باشند که در ادامه این مسیر پرپیچ و گردنه ویروس کرونا تنها نیستند و ارکان نظام در کنار آنان قرار دارند.

معاون‌ بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، جلسات می باید کمتر شوند، مدیران این استان برای حل مشکل اصناف روزانه سه تا چهار جلسه فشرده گذاشته و امید که خروجی این نشست ها، برنامه هایی باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن، باری از دوش این قشر نجیب بردارد.

خسروی ادامه داد: مربع مدیریتی ستاد کرونای استان کرمان مرکب از دولت (استانداری و سایر دستگاه ها)، بخش قضا (دادگستری و دادستانی)، نهادهای امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی بر پایه عقلانیت و خرد و با تکیه بر فعالیت کارشناسی، به نظر یکی از موفق ترین ستادهای مدیریت کرونا در کشور و حتی در مقایسه با برخی کشورها بوده است.

عناوین برگزیده